onsdag 15 juli 2009

I bland blir det inte som man tänkt sig....

Det är inte alltid lätt att vara fotograf!
I bilen på väg ut till den vackra bondgården där fotograferingen
skulle ske hade jag höga förväntningar. Två goa killar i den härliga
åldern 2 och 4 år.....ideér efter ideér tog form i fotografens huvud.
Men vad jag glömde ta med i beräkningen var den underbart härliga trotsåldern med sitt:
Har man bestämt sig så har man och just så var det denna dag.
"-Jag tänker INTE blir fotograferad ! "
Nåja...med mycket bus och många mutor så blev det trots allt några bilder på storebror också. :)
En svettig fotograf satte sig åter i bilen med ett stort leende på läppar och tänkte:
Det är just sånna här utmaningar som gör att jag älskar mitt jobb!

Jag kan inte göra annat än le stort när jag ser resultatet av bilderna....
/ R o s e - M a r i e
Fotnot: Föräldrarna blev supernöjda med resultatet... :)